יו"ר הכנסת: "הדגשתי בפני המפכ"ל את הדחיפות להרגעת הרוחות"

    איתי גדסי No Comments on יו"ר הכנסת: "הדגשתי בפני המפכ"ל את הדחיפות להרגעת הרוחות"

    יו"ר הכנסת התייחס למהומות בשייח ג'ראח: "מדובר בסדרת אירועים חמורה בעלת פוטנציאל השלכות נפיץ לערכי הדמוקרטיה, חוק החסינות ומרקם החיים העדין ממילא בירושלים". ראש העיר ירושלים גיבה את תושבי שמעון הצדיק: "האשמים היחידים בהסלמה הם הפורעים שמשליכים בקבוקי תבערה"

    מיקי לוי יור הכנסת צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת, ח"כ מיקי לוי התייחס היום (שני) למהומות בשייח ג'ראח אך בחר שלא לגנות את האלימות שהופעלה כלפי ח"כ בן גביר: "‏שוחחתי הבוקר עם מפכ״ל המשטרה רנ"צ שבתאי וקיבלתי ממנו עדכון לגבי אירועי אמש בשייח ג'ראח. הדגשתי את הדחיפות שבהרגעת הרוחות במקום ונקיטת פעולות אחראיות מצד כל המעורבים", מסר לוי. "מדובר בסדרת אירועים חמורה בעלת פוטנציאל השלכות נפיץ לערכי הדמוקרטיה, חוק החסינות ומרקם החיים העדין ממילא בירושלים".

    בן גביר שב לשייח ג'ראח: "אשאר פה עד להשבת הביטחון"

    ראש העיר ירושלים משה ליאון גיבה הבוקר את תושבי שכונת שמעון הצדיק וכתב: "האשמים היחידים בהסלמה הבטחונית בשכונת שמעון הצדיק הם הפורעים שמשליכים בקבוקי תבערה. עכשיו המשימה היא להבטיח את שלום התושבים ולהרגיע את הרוחות. אני בדיאלוג רציף עם המשטרה והתושבים ופועל לכך בכל האמצעים".

    השר לביטחון פנים לשעבר, ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) הגיע מוקדם יותר לביקור חיזוק בלשכתו המאולתרת של ח"כ בן גביר בשמעון הצדיק.

    ח"כ איתמר בן גביר אמר הבוקר בריאיון ל'קול חי', כי "השר בר-לב נתן הוראה לפרק את לשכתי לאחר שאמרתי שאשאר שם הלילה. הדרג הפוליטי הורה לפרק ולהרביץ לי. לשכתי תישאר כאן בשכונת שמעון הצדיק עד שתוחזר האבטחה לתושבים".

    סגן ראש העיר ירושלים, אריה קינג אמר ל'קול חי': "כשהשוטרים פגעו בבן-גביר, הייתי בפגישה עם הממ"ז וראש העיר ומשפחת יושבייב, במטרה למצוא פתרון למצב, בידיעת בן גביר. לצערי, משטרת ירושלים הוכיחה שהיא משטרת אל-קודס, פעלה בנכלוליות, הוציאה אותנו מהאיזור ותקפו את בן גביר. הם פעלו בשירות האוייב הערבי".

    ח"כ ישראל כץ התייחס לאירועים: "ירושלים היא בירת העם היהודי, יהודים רשאים לגור כחוק בכל מקום בעיר, גם בשמעון הצדיק. חמור מאד שהוצת בית יהודי. תפקיד המשטרה לאכוף את החוק בכל חלקי ירושלים ולמצות את הדין עם כל פורע. זכותו של בן גביר להקים שם לשכה והמשטרה צריכה להגן עליו".



    0 תגובות